Fejlesztések
Fejlesztési pontok Technológiák kutatása Ez jelzi az akadémiád jelen szintjét. Egy pillantásra láthatod, hogy milyen kutatásokat tudsz már most kifejleszteni. Ebben a fenti példában az első két oszlop technológiáit tudnád kikutatni, ha a mutató a harmadik oszlopban lenne, akkor az ott található tudományok is rendelkezésedre állnának. Technológia törléseFejlesztések menete
Az akadémián van lehetőségek új technológiák vagy egységek kifejlesztésére. Minden kutatás csak arra a városra érvényes, ahol kifejlesztették, tehát minden kutatást külön kell kifejleszteni az egyes városokban. Ebből kifolyólag az egyes városokban eltérő kutatási stratégiát is folytathatsz.
A fejlesztési pont is a nyersanyagok egy formája, minél magasabb szintű az akadémiád, annál több pontod lesz. Városonként legfeljebb 120 pontot tudsz összegyűjteni, amelyhez további 12 pontot adhat hozzá a Könyvtár.
Bölcsen költsd el pontjaidat, mert nem tudsz mindent kikutatni!
Az akadémián ellenőrizheted, hogy hány fejlesztési pontod van, és milyen kutatásokat végeztél már.
A feltételek, amelyek egy technológia kikutatásának alapját képezik, a következők:
Ha minden feltétel fennáll, akkor az ikonon egy kis nyíl jelenik meg. Arra kattintva tudod a fejlesztési parancsot kiadni.
Az Akadémián a fejlesztések fölött ezt a csúszkát találod:
Az akadémián nyílik lehetőséged kutatások törlésére is, erre azonban kultúrpontot kell áldoznod. Kultúrpontjaid számát az agórán tudod ellenőrizni. Kultúrpontjaid nem csökkenhetnek a városokkal már lekötött kultúrszint alá!Fejlesztések
Kép
Fejlesztés
Leírás
Erőforrás-igény
1-3. Szint
Parittyások
Lehetővé teszi a parittyások képzését.
300
500
200
4
Íjászok
Lehetővé teszi az íjászok képzését.
550
100
400
8
4-7. Szint
Hopliták
Lehetővé teszi a hopliták képzését.
600
200
850
8
Városőrség
A városőrség a tanya minden szintje után 5 harcossal erősíti a miliciát.
400
300
300
3
Diplomácia
A diplomácia 20%-kal csökkenti a falvakban az ellenállás veszélyét.
100
400
200
3
7-9. Szint
Csapatok követelése
Csapatok toborzása a falvakban.
600
600
600
4
Zsákmány
A csapataid 30%-kal több zsákmányt bírnak el.
1200
1200
1200
3
Kerámia
A raktárad további 2500 nyersanyagot tárolhat.
700
1500
900
4
10-12. Szint
Lovasok
Lehetővé teszi a lovasság kiképzését.
1400
700
1800
8
Építészet
Az építészet kifejlesztésével az épületek nyersanyagköltségei 10%-kal csökkennek.
1900
2100
1300
6
Kiképző
A kiképzők segítenek katonáid kiképzésében. A kaszárnyáid 10%-kal gyorsabban működnek.
800
1300
1600
4
13-15. Szint
Biremák
Lehetővé teszi biremák építését.
2800
1300
2200
8
Emelő
10%-kal csökkenti az építési időtartamot a szenátusban.
3000
1800
1400
4
Meteorológia
Szárazföldi csapataid 10%-kal gyorsabban mozognak.
2500
1700
6500
4
16-18. Szint
Harci szekerek
Lehetővé teszi harci szekerek építését.
3700
1900
2800
8
Jelzőhajók
Lehetővé teszi jelzőhajók építését.
4400
2000
2400
8
Hadkötelezettség
A hadkötelezettség bevezetésével 10%-kal csökken a szárazföldi egységek költsége.
3800
4200
6000
4
Hajóépítő
A hajóépítők a hajógyári munkásokat támogatják. A kikötő 10%-kal gyorsabban működik.
5000
2000
3900
6
19-21. Szint
Gyújtóhajók
Lehetővé teszi gyújtóhajók építését.
5300
2600
2700
8
Katapultok
Lehetővé teszi katapultok építését.
5500
2900
3600
8
Titkosírás
A titkosírás kifejlesztésével az ellenséges kémeknek 20%-kal nehezebb dolguk lesz.
2500
3000
5100
6
Demokrácia
A polgáraid vezetőjük mögé állnak. Ha valaki el akarja foglalni a várost, 10%-kal több idejébe kerül.
Csak a régi foglalási rendszerrel ellátott szerveren fejleszthető.3100
3100
4100
6
22-24. Szint
Gyarmatosító hajók
Lehetővé teszi gyarmatosító hajók építését.
7500
7500
9500
0
Gyors szállítóhajó
Lehetővé teszi gyors szállítóhajók építését.
6500
2800
3200
8
Eke
A tanya további 200 lakost el tud látni.
3000
3300
2100
4
Priccsek
Szállítóhajóid hattal több egységet szállíthatnak.
8900
5200
7800
6
25-27. Szint
Triremák
Lehetővé teszi triremák építését.
6500
3800
4700
8
Falanx
Csapataid erős falanxot formáznak, így 10%-kal erősebbek a harcban.
4000
4000
15000
9
Áttörés
Lehetővé teszi az áttöréses támadást. Hajóid megkönnyítik a szállítóbárkák áttörését a szárazföld felé, azonban ez a hajók harci erősségének 50%-os csökkenésével jár.
8000
8000
9000
6
Matematika
A matematika kifejlesztésével a hajók nyersanyagigénye 10%-kal csökken.
7100
4400
8600
6
28-30. Szint
Döfőorr
Hajóid harci ereje 10%-kal nő.
7900
9200
14000
10
Térképészet
A térképészet kifejlesztésével hajóid könnyebben tájékozódnak és 10%-kal gyorsabbak.
10000
6700
12500
8
Hódítás
Lehetővé teszi ellenséges városok elfoglalását.
A fenti kép a régi foglalási rendszerrel, míg a lenti az új foglalási rendszerrel ellátott szervereken látható.12000
12000
16000
0